SuperMarioBrosS's News

...

2010-12-24 05:10:45 by SuperMarioBrosS
Updated

...


Blank Post

2010-12-24 04:40:40 by SuperMarioBrosS
Updated

8:36 BassetNg: or E
8:36 NGReviewEater: WTF
8:37 NGReviewEater: PICK ONE
8:37 NGReviewEater: NOT ALL OF THEM
8:37 BassetNg: lolol
8:37 NGReviewEater: Is it me, or does ILBC use us as whistling tools and nothing else?
8:37 BassetNg: no, seriously
8:37 BassetNg: I have no fucking idea
8:37 BassetNg: and yeah
8:37 BassetNg: lol
8:38 NGReviewEater: To his eyes, we're nothing more than 2 deity whistles that can help him get himself a good name in the NGPD
8:38 NGReviewEater: I honestly don't care since every whistle attempt is an attempt to get a stolen flash off the site
8:38 BassetNg: and troll victims
8:38 NGReviewEater: hah
8:38 BassetNg: something he fails at btw
8:39 NGReviewEater: I hope he doesn't read that
8:39 NGReviewEater: inb4 all caps rage
8:39 BassetNg: have you already picked an answer?
8:40 Newgrouder: I most certainly do not use you as tools.
8:40 Newgrouder: Faggot.
8:40 Newgrouder: now brb I 'm on the phone
8:41 NGReviewEater: The answer was A
8:41 NGReviewEater: I'm curious to figure out how it was A
8:41 NGReviewEater: And I got a 60%
8:41 NGReviewEater: Oh wow
8:41 NGReviewEater: It was a "high difficulty" question
8:41 BassetNg: aka bitch
8:41 NGReviewEater: http://content.smarttrack.kaplantutori ng.com/pc-content/pdf/ae/W-SAT-SA07-a_
e.pdf

8:42 NGReviewEater: You can read the explanation yourself
8:42 NGReviewEater: I'm surprised how they didn't protect that link
8:42 BassetNg: lol
NGReviewEater (6, 8, 9)
8:44 BassetNg: I can't freaking access hotmail
8:44 NGReviewEater: why?
8:44 BassetNg: idk
8:44 NGReviewEater: odd
8:44 BassetNg: the pages doesn't load
8:44 BassetNg: yeah
8:44 BassetNg: in my house I couldn't get in either
8:44 NGReviewEater: The main page or the inbox page?
8:44 BassetNg: main page
8:44 BassetNg: it's not like the site is down
8:44 BassetNg: just everything is blank
8:46 BassetNg: can't access in firefox... neither chrome or IE
8:46 NGReviewEater: Works for me
8:46 BassetNg: fffff
8:46 NGReviewEater: You're at your parents' house, right?
8:46 BassetNg: grandparents
8:46 BassetNg: my pc is here
8:46 NGReviewEater: Shitty internet?
8:46 BassetNg: actually no
8:47 BassetNg: that's the strange thing about it
8:47 BassetNg: I couldn't access in my house
8:47 BassetNg: it's ok, shitty internet
8:47 BassetNg: but here....
8:47 NGReviewEater: www.hotmail.com
8:47 NGReviewEater: click it
8:47 BassetNg: same
8:48 NGReviewEater: try again later
8:48 BassetNg: it's been like this since yesterday
8:48 NGReviewEater: must be your internet
8:48 NGReviewEater: it works just fine for me
8:48 BassetNg: maybe it's the isp
8:50 NGReviewEater: maybe
8:50 NGReviewEater: Does NG load properly?
8:50 BassetNg: yeah
8:51 BassetNg: everything's been slower than usual lately
8:51 BassetNg: but overall it's ok
8:52 NGReviewEater: BTW I mentioned Wade's PM in the PDF file
8:52 NGReviewEater: Here's the download link: http://www.mediafire.com/download.php?
fvyw786c8dq4qwx
(It weighs 500 KB)
8:52 NGReviewEater: Correction: it weighs 444 KB
8:52 NGReviewEater: but it shouldn't matter
8:53 BassetNg: unless you have 56kb connection
8:53 NGReviewEater: then you're out of luck :P
8:56 NGReviewEater: I can't do the NG guide with 56 KB
8:56 NGReviewEater: I would drop the whole project
8:56 NGReviewEater: ok did you read Wade's PM?
8:56 BassetNg: :P
8:56 BassetNg: I'm on it
8:56 BassetNg: reading eveyrhing
8:56 BassetNg: fffff typo
8:57 BassetNg: lol
8:58 BassetNg: those last quotes are funny, but I'd keep that off the final thing
8:58 NGReviewEater: Last quotes?
8:58 NGReviewEater: Oh yeah there are 3 quotes, right?
8:58 Newgrouder: So whats this about me useing you as two deitys?
8:58 BassetNg: like 5 I think
8:58 NGReviewEater: I removed them from the writable file
8:58 NGReviewEater: That was nothing
8:59 NGReviewEater: I said that since we had nothing to talk about
8:59 Newgrouder: Why?
8:59 NGReviewEater: Until Basset wanted to see Wade's harassing PM
8:59 NGReviewEater: I don't know; brain fart probably
8:59 Newgrouder: What else was up there?
8:59 NGReviewEater: Nothing important
9:00 Newgrouder: What do I fail at Basset?
9:00 NGReviewEater: Just random stuff
9:00 Newgrouder: FUCKER.
9:00 Newgrouder: I WANT TO KNOW THE SHIT YOU SAID.


Blank Post

2010-12-24 04:10:35 by SuperMarioBrosS

Blank Post


Blank Post

2010-12-24 03:40:30 by SuperMarioBrosS

Blank Post


Blank Post

2010-12-24 03:10:25 by SuperMarioBrosS

Blank Post


Blank Post

2010-12-24 02:40:20 by SuperMarioBrosS

Blank Post


Blank Post

2010-12-24 02:10:15 by SuperMarioBrosS

Blank Post


Blank Post

2010-12-24 01:40:10 by SuperMarioBrosS

Blank Post


Blank Post

2010-12-24 01:10:05 by SuperMarioBrosS

Blank Post


Blank Post

2010-12-24 00:39:59 by SuperMarioBrosS

Blank Post